22 september 2010- skolan.

Hej hej på er!

Idag har jag varti i skolan som vanligt.
Ni kanske såg mitt mobilinlägg som jag gjorde förut.
Haha i alla fall, så här när vi hade typ håltimma så satt jag med Manne och Eric.
Och Eric var typ "trött" så han jäspade och så sträkte han ut armarna och typ la om min axel...
Haha skit vad vi garva fast det kanske inte låter så kul med det var det ;)
Fast han var trött också.

Men idag slutade vi tidigt skööönt och imorgon är det studie dag!
Och på fredag så slutar vi tidigt och så ska jag nog vara med Lina.
Kul kul.
Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi har tänkt på lite saker.
Jaha... och imorgon ska jag på kalas till min mormor.
Blir säkert bra får ju god mat i alla fall :)♥

Vet inte riktigt vad jag ska göra mer plugga lita kanske.
Och som tippat så glömde jag NO i skolan men som tur är hade jag skrivt ner det.
Nej nu ska jag göra något annat bloggar kanske sedan!

P U S S A R !

Kommentarer
Postat av: sofia.

det är skönt att sluta tidigt det har jag också gjort idag! :)<3

2010-09-22 @ 14:28:37
Postat av: liissaaaa

hej,

hur mår ni?

2010-09-22 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0