Hejsan

Tjolla tjolla
Idag har jag vart hos min Farmor & Farfar =)  !<3
Mina kusiner va där ! (Y)
Alexander
Sebastian
och Maximilian ! ;)
Aa.. och min lilla syster Elin då ;)
vi hade jätte kul =D
Och det bästa va att vi åt
Blåbärspaj =D (Y)
I love it
blid kommer sen !
sen ska jag plugga lite på Eng läxan tror jag
och ja det blir väll inte så mycket mer
antar jag !...
Jo men vi ska äta Tacos sen i kväll Jag mamma pappa och Elin "<3333
men det blir senare kan manväll säga ;)
tror inte det kommer något bra på tv:n i
dag heller :)
Såg någon mer än jag på Dansfeber i går kväll?
Aa men nu har jag inget mer att säga
nu kommer en bild på Blåbärspajen ! <3
749521579.jpg (460×345)
Ses i morgon "! <33 puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0