plugga pluggaa plugggaaa...


Plugga = jätte kul, or what?

Nej det kan jag inte hålla med mig själv om.
Men något jag tycker är tråkigare än det är svenska.
Vi hade läsförståelse test idag och jag och manne tittade av eric hela tiden ;)
Men jag tycker det är skit sråkigt med svenska och jag HATAR att läsa i onödan!
Haha, i alla fall nu har jag gjort lite läxa.

Jag har gjort matte och engelska men jag tror att jag ska göra engelska en gång till så är jag säker på den.
Jag har bara NO kvar och det går nog ganska fort.
Men jag tror att jag kommer klara provet och det hoppas jag på också.
Annars får jag väl titta på vad Lina har skrivigt!?
Haha...

Men nu har jag inte tid att sitta här och berätta om mina läxor.
För nu ska jag faktiska vara duktig tjej och göra NO!!!!!!
Jag hör nog av mig senare.

Ses!

Kommentarer
Postat av: i

Allt bra? :D

2010-09-29 @ 09:15:09
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: i

Söt bild :)

2010-09-29 @ 09:17:55
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0