Tjolla alla älsklings barn !<33

Hejsan (Tjolla) ;) <33
Idag va det skola så klart ;P
sluta kl 13.35
Göttttttt ! <3 (Y)
Nu ska jag strax äta mat det blir
Potatis och älgstek + gräddsås =D
sen efter vi har ätit mat då
blir det plugga på no och
sen en skön ridtur ! <333
Längtar mest till ridturen
om jag ska va ärlig fast
det kanske inte är så konstigt
><, <33
I morgon blir det kanske att va med
Moa kul kul
tror jag xD
men jag längtar mycket till på fre och Lör
för på fredag då, då ska jag va med
Sofie och vi ska nog rida och sen på kvällen ska
jag putsa Indras saker
För på Lördag ska jag på Anna träning med Indra
och sen ska vi hjälpa våra nya
Grannar att flytta in så på kvällen blir det nog
ja vad kan man kalla det men ja typ "Fest"
så det blir nog kul ! =D
kommer säkert hjälpa Amanda att
rida sin lilla busiga ponny som står här
hemma hos oss ;) <33
Ajja hade inte så mycket att skriva men det
får gå =)
ses i morgon
kyss 

Kommentarer
Postat av: elin hallman

sv: Jag går reklam&web på plusgymnasiet, ett it-media program med andra ord :)

2010-09-30 @ 18:37:23
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0