går inte att prata när man är ledsen...

Igentligen skulle jag varit i skolan nu. Men när jag hadde engelska förut så skulle jag göra en övning med handen.
Jag skulle knyta handen och sedan öppna den, men när jag skulle öppna handen låste det sig eller något så jag fick inte upp min han. Jag blev ju såklart rädd att det hade hänt något.
Jag skulle försöka öppna handen men det gick inte det gjorde så himmmllllaaa ont. Tänk er att det finns massa trådar i handen/fingrarna och dom är en viss längd långa och i detta fallet är dom för korta och du vill ändå spreta med fingrarna så käns det för mig och samtidit gör det jätte ont! Men vad ska jag göra. Men just nu sitter jag och försökar spreta med handen för jag vågar inte böja den...
Jag har inte berättat det men jag var hemma igår med på grund av handen då hände samma sak. Och jag är livRÄDD för att handen ska läka fel igen. Så igår grinade jag typ hela dagen och så grinade jag lite i skolan för jag hade så ont och när jag kom hem också.
Men igår ville jag in till UA och röntka (stavning) men det fick vi inte... Aja ville bara berätta lite det är väl säkert några i skolan som undrar varför jag gick hem men nu får dom en litenförklaring om dom läser bloggen då.
Men dom fattar nog inte hur ont jag har. Jag tyckte jag hade otur en gång men det fick jag en gång till och jag vill inte ha det en tredje gång. Jag vill ha bort denna skiten nu, ingen fattar ju hur jobbigt det är!!!! Och jag ärinte sjuk!!
Hoppas jag kan gå imorgon i alla fall för då ska vi hem till Lina på halv åtta hos mig. Haha det kommer nog bli kul.
Har inte så mycket mer att berätta. Sjukvården eller vad det heter kommer att ringa hit vid en 14.10 och prata med pappa! Och så ni vet om det, jag inte hur social jag kommer vara nästa vecka ska ju opereras då för då ska skiten vara borta.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: manda

sv: åh tack så mycket! märkte din kommentar först nu, lite sent svarat kanske hah ;)

men jag satte bara upp lakan framför fönstret, sen ställde jag kameran på stativ mittemot och mig och david mellan kameran :) minns inte vad jag hade för inställningar men det är bara att prova sig fram! :D viktigt att det är solljus ute som lyser in genom fönstret.

2011-04-14 @ 14:28:24
URL: http://mandacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0