ingen bloggning?

YE, eftersom varken jag eller Lina bloggar här så tar i alla fall jag en bloggpaus och det kan man ju säga att vi haft också!
Men jag tror både jag och Lina tycker våra egna bloggar är roligare att blogga på och läsa varandras.
Så jag ville bara säga att jag kommer nog inte blogga så mycket på några veckor.
För jag tycker min blogg är roligaren än denna och så tycker jag Linas är roligare att läsa än denna!
Men innnan jag säger hejdå så kommer lite bilder från gårdagen. :)
Gårdagen var lyckad! Och snacka om att vi sjöng singstar. ;)
Haha, nej inte så mycket mer att säga så ni får ha det så bra och ha en bra påst allihopa.
/friiiiiddddaaa ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0