Samma inlägg på min andra blogg!

Hellu!! :D
Vad gör ni? Själv så gör man ingen ting, Det är torsdag och jag är fortfarande hemma, doktorn sa ju att jag skulle vara hemma denna veckan än då ganska soft men endå inte för det är rätt långtråkigt ;) hahahaha, jag läste nyss alla Fridas foto tips på hennes blogg, ganske bra för mig som inte kan något haha :D
My best Friend!!
Annars ska jag väl inte göra så mycket, städa lite i stallet kanske, för i morgon kommer det ju några som ska prov rida Winston får se hur det går ;) Hoppas han sköter sig bra nu ;)
men vi ses väl sen :D
Puss och kram Lina!
Min lilla söta Winston kommer nog snart inte vara våran längre, men jag kommer aldrig glömma dej ÄLSKLING!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0