En sak du inte visste om mig= Det börjar bli tråkigt att blogga! =O

Aa som jag skrev som rubrik det börjar bli tråkigt att blogga!
Men asså ett tag skrev jag jätte mycket kolla bloggar och värkligen blogga så mycket
jag kunde och nu har det bara trappat ner mer och mer!
Jag vet det låter sjukt men jag menar det jag vet knappt vad jag ska blogga om längre!
Asså jag läser så många blogga jag kan om dagen men jag menar är detta livet?
Man skriver om dagen och alla kan läsa "I hela världen" det är sjukt igentligen !
Eller är det bara jag som tycker det kanske!?
Vet inte vad ni tycker men så har jag börjat tänka men det är noga bara i en period ;)
(hoppas jag)
Jag menar det är ju kul att ni kollar och kan få vara med och läsa och se vad vi tycker
men asså jag tycker själv att jag gör så himla tråkiga inlägg (ialla fall nu det sista)
Så jag tänkte att jag skulle vänta lite med att blogga tills på torsdag eller kanske i morgon
Jag får se för i morgon är jag på ullared hela dagen typ och då kanske ni vill se vad jag köpt!
Men jag få se vad jag orkar och inte orkar ;)
annars kommer det på torsdag!
men nu orkar jag inte prata mer om detta så vi hörs ses kanske senare i dag annars
ses vi på onsdag/torsdag!
Kram Lina!
Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0