Ganska sur idag kanske det hjälper att baka då!?

Rubriken säger ju nästa det mesta.
Ja jag är ganska sur idag på grund av posten eller vem det nu är.

Ni som följt min och Linas blogg vet ju att jag var med i en fototävling hos Alice.
Och den var i vintras och då skulle jag få ett ministativ för jag kom tvåa.
Men Alice hade mailat han och då hade han förklarat hur det var. Och han höl på att flytta.
Så här för en vecka sedan mailade han mig och ville ha adress och sånt.
Så sa han att han skulle skicka det, och det är typ lag eller inte lag så men att ett brev/packet ska vara levererat på 1-5 dagar och idag är det femte dagen.
Jag har ju väldigt dåligt tålamod som ni kanske märker!!
Såklart man blir lite tveksam då. Men det är bara att hoppas att det kommer imorgon då!
Eller i alla fall denna veckan.

Men förut bestälde jag lite saker på internett. Kan ni gissa vad det är? :)
Biler på det kommer komma när jag fått sakerna.

Denna månaden kommer jag nog beställa med ett close up filter (+4)
Ska blir gött om jag får det. Men mamma gillar inte att man beställer från internett men pappa tycker det är okej.
Men det var första gången jag gjorde det idag ;o

Imorgon kanske Lina kommer hem till mig och sover över vet inte hur det blir med det.
Har inte pratat så på det faktiskt men det ser vi ju imorgon.
Tror faktiska jag ska baka nu så kanske jag inte är lika sur sedan vem vet?
Kommer nog kanske recept sedan då.

F R E D !


Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är arbetsdagar va?

Det har ju varit helg och dom dagarna räknar man inte med.

2011-02-22 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0