Klippt mig!! / min favorit årstid och varför!

Hejsan!
Nu har jag vart och klippt mig! :D
Och jag är så nöjd som det bara går att bli ;)
Först tänkte jag att jag skulle klippa upp det och fixa det lite men
så kom jag till frisören och då frågade jag om hon trodde jag skulle passa i det
och hon bara JAA...
Det skulle jag värkligen göra tyckte hon ;)
Så så blev det och jag är värkligen jätte nöjd!
Detta är den ny Lina<33333

Min bästa årstid är Våren!
För då är det så skönt och man ser all snö försvinna ;)
Det är det bästa jag vet inte bara för att jag fyller på våren aså ;)
haha nej men jag gillar våren + att det är skönt för hästarna också :P
haha men det blev ett kort inlägg men ajja ;)
Puss och kram Lina<333

Kommentarer
Postat av: FH´s foto

OMG, fan va snygg då är bästis! :D<3333

2011-02-08 @ 16:53:07
URL: http://fridahermanssonsfoto.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Så fint så :) <3

2011-02-08 @ 18:56:56
URL: http://alexandraoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0