måndagen den 24 januari 2011.

Hejsan hejsan...

Är det bara jag som ogillar måndagar!? Haha shit vad jag älskar denna gruppen på facebook.
I alla fall idag var det ju idrott och vi skulle åta skridskor, kanske inte har sagt det.
Haha, det gick oväntat bra faktiskt ramlade en gång :)

Skolan har i alla fall gått fort idag som tur är.
Snart ska jag äta tror jag måste vänta på bror som kommer hem vid 17.00.
Gillar inte att han går på gymnasiet endå... för han kommer hem så hmla sent då! "/
Sedan blir det nog att gå ut och gå med mamma. Och iklävv blir det familjen anurlunda.
Vet inte riktigt vad jag mer ska säga...

Asså, verje dag jag kommer hem från skolan så har jag lusta att baka.
Vet inte riktigt varför. I alla fall imorgon blir det träning and I Löve it!
Bloggar nog när jag kommer hem då.

Ni får ha det så bra. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0