Stackars mig!?

Min dag har varit mindre bra idag "/

För det förast så försåv jag mig 35 minuter.
Jag var stressad och skit hela morgonen och allt jag skulle göra och hinna till skolan.
Jag skulle äta, bädda, ut med Elton och göra mig iordning.
Men för mig går skolan före så jag sminkade mig inte...

I alla fall jag kom till skolan 10 minuter innan i började :)
Haha, jag sprang nästan till skolan för att inte komma sent. Duktig Frida!
Första timmen hade vi idrott och vi hade konditionstränig, min kondition har ju blivit mycket bättre.
Efter det hade vi no och efter det hade vi engelska och då kändes det som jag skulle spy och somna helatiden...
Mindre kul i alla fall.

Jag hade tänkt att jag skulle gå hem, men jag tvingade kvar mig.
Nej, nu hade jag tänk att göra lite läxa, har redan gjort engelskan och då är det bara svenska och so kvar men jag vet inte om jag gör so:n.
Go låt:

See ya! ♣

Kommentarer
Postat av: Alexandra

den låten är bra :)

2011-01-13 @ 16:30:09
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: ALICE

Sv: Haha, ja antagligen? ;)

2011-01-13 @ 18:03:46
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0