Nyårets outfit + sminket.

Hejsan och Gott Nytt År på er :)
Hoppas ni får en bra kväll med vänner eller släkt och fira in året.
Jag fick en kommentar i ett inlägg lite längre ner den löd:

sofia.
om gammalt mode?:
Gott nytt år!
Men jag har en fråga till dig Frida.
Hur sminkar du dig och vilket är ditt favorit smiink? :)
Kram Sofia

Svar; Gott Nytt År på dig med ;)
Haha, om jag säger såhär jag sminkar mig som alla andra!?
Det förklara väl inte så mycket men först tar jag lite foundation sedan puder och efter det tar jag 1-2 lager med mascara.
Förr tog jag 2-4 lager med mascar... men mascaran tog slut väldigt fort då, så jag minskade på det.
Och mitt favorit smink är nog ändå pudret.
 Så här brukar det ofta bli :)

Nu kommer outfiten.

(dålig bild)
Byxorna från Lindex
Linne från Gina
Jeanströja från Lindex
See ya!

Kommentarer
Postat av: sofia.

Å tack att du la ut det :)

Vad fin du blev i håret när du stylade det :)))

2011-01-01 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0