gammalt mode?

Hejsan hejsan!
Idag känner jag mig lita gladare än vad jag kände mig igår.
Det är säkert för att jag lyssnar på MJs nya album! I LOVE IT ♥
Men det jag tänkte blogga om nu det var det "gamla modet" det vill säga förra året.

Då hade alla dom tröjorna jag har på mig nu.
Och då sa man att det var en fjortiströja!?
Asså sedan dess har jag nästan inte sett någon i dom tröjorna.
Jag tror att en del tänker såhär om jag tar på mig den tröjan kommer alla kalla mig fjortis.
Men skit i vad dom kallar dig, ta på dig vad du känner för.
Eller så kanske det är så att man inte gillar tröjorna!? Vad vet jag!?
I alla fall jag tycker dom är 7kt sjöna och gansko coola ändå!
Eller vad tycker ni?

I alla fall nu ska vi ta en anna sak.
Igår när jag sker om Idas design. Så fick jag fryra kommentarer.
Och jag fattade ingen tid vad ni snackade om!
Och jag tycker såhär om man kommenterar så det vara "vettigt" och så ska man skirva sitt namn.

P E A C E O U T !

Kommentarer
Postat av: hanna

Otroligt fina bilder på elton där nere med tomteluva. Han är så sööt:-)kram hanna&izac

2010-12-26 @ 17:45:12
URL: http://gemmisaheartoflothian.webs.com
Postat av: ida

precis, varför kallade alla dem för fjortiströjer? xd

haha, man kan ju skratta åt det ;)

2010-12-26 @ 18:49:09
URL: http://idabergggren.blogg.se/
Postat av: sofia.

Gott nytt år!

Men jag har en fråga till dig Frida.

Hur sminkar du dig och vilket är ditt favorit smiink? :)

Kram Sofia

2010-12-31 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0