muufffiiinnnsss :)

Tjänna, såg den nya designen jätte fin.
Det var en bra överraskning Lina.
Har nästan precis bakat muffins här kommer recept och bild.

Du behöver:
100
gram margaring
2 ägg
dl socker
tsk vaniljsocker
1 kryddmått salt
4 msk kakao
2 dl mjöl
1 tsk bakpulver

Ställ 15 pappersformar i en långpanna eller på en plåt.
Smält margarinet och låt det svalna.
Vispa ägg och socker poröst.
Tillsätt det torra ingredienserna och sedan margarinet.
Sätt ugen på 175 C och muffinsarna ska stå i ca 10 min beroende på ugn.
Ska gärna vara kladdiga ;)

Nej nu ska jag se på bonde söker fru och dricka glögg.
See ya and peace out ♣

Kommentarer
Postat av: sofia.

det såg jätte gott ut och det är det nog ;)

Haha, jag ska nog ta och göra det någon dag.

Puss ;*

2010-11-18 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

jätte goda!

gjorde dem presic! suuuuuper säger jag!



men vad äre du har uppe ¨på dem?

2010-11-19 @ 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0