redan 30 september 2010?

Shit vad fort september har gåttttt...

Haha, jag vet inte rektigt vad jag ska skriva för det var en av våra bloggläsare som ville att jag skulle göra ett långt inlägg idag men jag vet inte vad jag ska skriva.
Hon heter i alla fall Hanna om ni undrar ;)

Jag har sjukt ont i min mage och i ryggen det är nog från träningen i tisdag.
Haha men det får väl gå tror jag.
Jag kan inte strätcha magen väl!?
Men inted var det jag som fick göra mat i huset och det fick bli pasta sallad.
Kommer bild sedan.

Imorgon blir det prov i skolan NO jag kan alla frågor i alla G- VG frågor och en MVG fråga.
Som vi säger i skolan på NO:n.
Men ska plugga på det lite senare igen fat jag har jort det redan och så ska jag göra lite español/spanska.
Nästan inget mer att skriva men här kommer bild och recept på min pasta sallad den heter.

Den jätte änkla pastasalladen.

Recept:

Två paket bacon.
Kycklnig ta så mycket du vill ha och tycker är lagom.
En majsburk.
Lite sallad, tomat och gurka.
Ca 6-7 dl pasta.

Gör såhär:
Stek först baconen och sedan kycklingen, krydda kycklingen med salt peppar och grillkrydda!
Koka pastan till du tycker den är bra.
Låt kycklingen, baconen och pastan svalna häll i lite smör i pastan.
Sör sedan ihop salladen, gurkar, tomaten, majsen. kycklingen, pastan och baconen.
Ha gärna lite vitlöks sås/dresing till det blir godare!
Lycka till!

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0