Is glass!!

Hejsan!
Idag har jag vart hos doktorn för jag har ju haft sån jävla huvudvärk "/
Asså inget kul, och typ ont i öronen och halsen. Men doktorn sa att det va ett viris som skulle försvinna om ett tag men jag skulle vara hemma denna veckan, Lina Ogillar!!!!!!
Usch jag hatar vara hemma, nu har jag vart hemma hela veckan och nu får jag vara hemma resten av veckan också :( usch dumma doktor, fast nästa vecka ska jag ju till skolan! Så nu sitter jag och knarckar Is glass! mumma!!
Det är väl bra när man har feber och shiit!! :D
Och idag satte jag och mamma ut en annons om våran lilla B-ponny och så tog det typ 1-2 timmar och så ringde det en tjej som ville köpa han :/ Fast dom kommer och prov rider han på Fredag så får vi se om dom passar bra ihop, Det va en liten tjej på 6 år som ville ha lilla Winston! :)
Med jag får hoppas att han får det bra där i sånna fall! :D ♥
Min lilla söt nos!!
Puss Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0