GHS!<3

Hejsan tänkte berätta vad jag köpte på göteborgs hors show!
(jag orkar inte ladda upp en bil på det men jag skriver ist!)
okej nu kommer det!:
*En stor tjock Dunjacka= 500kr
*En rid tröja= 75kr
*Miniral knäckebröd_Fick dom gratis ;)
Det köpte jag i torsdags! :D
Men så fick jag följa med Hannah och Jane till GHS i går
också och då köpte jag också lite saker! :D
*Ett scharak till Elin (jag lovade henne ett)=200kr
*En HL huv tröja = 400kr :D
*Och John whitaker rid byxor=719kr :DDD
så jag handlade för lite ;)
haha men men det va lite om det hejsvejs!
Lina!<3

Kommentarer
Postat av: Felizia

vad för färg köpte du på jw byxorna? :)

2011-02-28 @ 16:53:19
URL: http://allineedisyou.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0