Hejsan!

Nu gör jag ett tidsinlägg, Orkar kanske inte skriva mer nu.
Så jag tänkte skriva lite om mig och min gamla ponny Winston !
Bara för att han är min första ponny och han ee Bäst!!<3
Jag och min mamma va typ alltid ute på nätet och kollade efter ponnys till mig, vi ville ju ha en b-ponny för det skulle ju passa mig då! Men mamma och pappa ville ju inte köpa en ponny för typ 100 tusen xd Så fick vi reda på att det fans ett ställe som hette gibberöd gård, det va hen häst handlare, så vi googlade på det och mycket riktigt så fans det ju det :D
Så mamma ringde och då berättade hon att hon hade 2 små b ponnys, En lite galnare en den ena, men den andra va lite försiktig, så mamma och jag åkte upp och prov red den lilla snälla b-ponnyn och det va som en fallande stjärna tyckte jag! = Jag fastnade direkt för den lilla b ponnyn som hette Winston!
Och något jag aldrig kommer glömma är att när vi sadlade av så skulle jag kramade jag han och då la han sin mule på min axel, och det va då jag visste att DU SKULLE BLI MIN !<3

Ja och bara några veckor efter så va du min!!...
Du har vart en under bar ponny, du har aldrig vart något problem för oss/mig för du är världens snällaste ponny och du kommer alltid att vara!
Jag kommer aldrig glömma våran första tävling vi gick in på tävlings banan och du gjorde mig stolt, Två stora fina rosetter och jag har aldrig vart så stolt över en häst någon gång!
Winston jag älskar dej och kommer alltid att göra!!<3

Du har allt
utseendet, den
inre kärleken 
och ett hjärta
av rent guld!!!! (L)


Winston Jag Älskar Dej!!!!!!!
Puss och kram stolt ägare!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0