13 augusti 2010

Hejsan hejsan.

Vart ska jag börja?
Ämh... inatt så åskade det och blixtra en del här hemma hos mig.
Men det gick bra, mamma och pappa hade inte märkt något...

I alla fall idag så fick jag stå upp vid 09.00 för då kom Mimmi hit.
Elton blev jätte glad så jag och pappa fick gå ut med hundarna så fick dom busa av sig.
Vi gick en liten bit också.
När vi kom in så åt i frukost så har jag sett på vt och sånt.
Lite trött bara imorgon blir det nog sov morgon...

Vid en 13.30 typ ringde Martina hem till mig och vi snackade lite. Vi kanske ska vara sedan :)
Men imorgon blir det kalas i Trollhättan hos Linnea.
Jag tror hon är neger nu, hon har varit i Italien och jag har inte tittat hennes blogg änu...
Om det finns några bilder och det tror jag att det gör.
Senare ska vi grilla lax tror jag <3
Nu kommer bild på Elton och Mimmi.
Puss hejdå.

Så söötaaa!

Kommentarer
Postat av: liissaaaa

guuuuddd vad sööötttaaaa!!! :D<3

2010-08-13 @ 15:12:16
Postat av: issa

Vad gillar ni med min blogg? :D

2010-08-14 @ 03:30:02
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: issa

Har haft de bäst i Nyc! :D <3

2010-08-14 @ 03:48:33
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0