27 augusti 2010- vandrat!

Shhue!

Kom typ percis hem från mormor, jätte god mat och allt.
Idag har jag ju vandrat inför Gjendebu inte det roligaste...
Men kul att träffa alla och sånt har dock fått lite skoskav av stövlarna :(
Men inte så farligt. Haha i slutet av dagen så gick jag med Ida, Eric och Jim.
Skit kul varre i alla fall Ida och Eric kom på massa rendom saker typ som detta:
( vi var trötta så vi tyckte det var kul men om ni inte fattar så fattar jag det )

- Det är ju bussigt att busen kör er./ Ida.
- Det är billigt att åka bil./ Eric.
Haha så skön asså.
Efte jag kom hem från vandringen duschade jag och sånt åkte till mormor sedan.
Kalas för henne men nu kommer dagens outfit. Var ett tag sedan nu ;P

Tröja - Gina.
Cykelbyxor sönder klippta tigts. (stav)
Bas linna - Gina.
Asså vet inte vad det är med men kamera den tar suddiga bilder ;o
Skit i det ni ser i alla fall.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu får väl läsa eller något.
Godnatt pussar så länge!

Kommentarer
Postat av: liissaaaa

skiiitt fiiinnn fläta! (L)

2010-08-28 @ 11:32:57
Postat av: i

Snyggt !

2010-08-28 @ 12:52:17
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: ida berggren

haha , eric är ju för rolig han vettu .. ;)

2010-08-29 @ 16:35:23
URL: http://idabergggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0