Jag kommer Aldirg ta bort denna blogg!

Hej !
Nu är jag lite irriterad!
kommer ni kanske märka !
Men Frida tycker att vi ska ta bort denna blogg men det kommer inte jag tillåta
okej vi Kanske inte har jätte många som kollar våran blogg men jag menar,
Denna starta jag och Frida som en Bästisblogg
och jag kommer inte ta bort denna blogg ens om vi hatar varandra inte för att vi gör det men om vi skulle det helt plötsligt, För den dagen vi träffades jag  och Frida, Ja den dagen kommer jag aldrig glömma
Det va du Frida som lyfte hela min värld så att jag kunde fortsätta som den Lina jag hade varit
för jag blev ovän med min förra bästis och hade nästan inga vänner!
men just då jag behövde någon som mest för jag vill bara DÖ !!!!
Då kom du till mej och du rädda fan hela mitt LIV fattar du hur jävla stort det är Frida ??!
Du skulle blitt berömd om jag hade fått bestämma!
Kommer du ihåg den gången du, jag och Manne va?
Då det va snö
vi va i munkedal och hade asså skit kul
Vart fan är den Frida??
hoppas du får en tankesnällare nu  för det va den Frida jag blev bästis med!
Inte någon Frida som blir sur för att man inte hinner blogga och vill lägga ner våran BÄSTISBLOGG !!
Okej du kanske kommer hata mej ett tag men jag vet, jag vet att allt kommer ordna sig en dag!!
För just nu sitter jag bara och gråter för det du sagt till mej för det hjälpte inte
bara så du vet !!

Visst du får gärna lägga ner denna blogg men då vill jag fan vet varför!!?
Och varför du inte är den Frida du alltid brukar vara den fida som jag (Älskar)??<3

Vi har så jävla många minnen som jag aldrig kommer glömma bort
Bara så du vet !<3

// Lina !

Vart är du Frida?? =O ='(<3






Kommentarer
Postat av: iiiiida

fint skrivet :) <3

2010-08-11 @ 13:47:28
URL: http://idaberggggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0