13 juli 2010 - inatt

Tjenare alla goa och glada blogg läsare!

Idag har jag inte gjort så mycket!
Men nu blir det ett snabbt inlägg.
Inatt har det åskat och blixrtar som ***!!!!
As läskigt tycker jag, men jag är inte rädd för åskan men jag är rädd för blixten (a)

Men vi fem ska jag och min familj på kalas till Ellen min kussin.
Hon fyller 12 år.
Grattis till Ellen!

Så vi ska till hennes farmor och farfar för hemma hos Ellen gör dom ett nytt rum till henne :)
Så kalaset blir där, det blir nog bra.
Snart ska jag fixa mig lite och sånt jag ska inte klä mig så jätte fint idag.
Jag ska ha på mig:
Cykel byxor - Svarta
Linne - Vitt
Kofta - Svart
Och så tror jag att jag ska ha något halsband eller något som är färglatt :)
Men ni får ha det såbra.
Kramar!

Ellen och Nora - Grattis Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0