6 juli 2010.

Hej alla bloggläsare! :)

Idag har jag inte gjort så mycket.
Men så här har den sett ut i alla fall.

Jag vaknade vid halv elva (gött)
Sen så såg jag på tv och pappa gjorde frukost till mig.
Sen gjorde jag mig iordning vi körde mamma till jobbet efter det åkte vi och handla.
Vi skulle ha kakao m.m.
För mamma ville att jag skulle baka vilte :)
Och då gjorde jag det. Så här blev resultaten.



Så blev det, jag brukar baka här hemma. För det är ju ingen annan som gör det så då säger dom
- Frida kan inte du baka något som vi kan bjuda på.
- Visst, med vad?
- Det du vill göra.


Typ så säger mamma och pappa till mig och så svara jag.
Men kakorna blev faktiskt goda!
Och på fredag eller lördag så ska jag och Lina baka cupcakes :D
Det kommer bli nice.
Men snart ska jag ut och träna freestyle med Elton
Det sär skit kul.
Det kanske kommer video på när vi tränar, men den kanske inte bil så bra.
För jag har ju precis lärt han alla saker.
Men min kusin Ellen ska få filma åt mig har jag bestänt!

Men har ni hört det om Michael Jackson?
Han kanske lever.
Titta på vidion HÄR! Det är faktiskt lite läskigt.
Men när man ser den där Dave Dave då börjar jag undra.
Han Dave pratar lika dant som Michael gjorde?
hummm?
Vad tror du? Jag vet inte vad jag ska tro.
Visst att det hanske är fake? but whatever?!


Men ni får i alla fall ha det så bra.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0