Dag två.

Andra dagen - LiinaFriida

Hola och Hallo.
Idag har vi badat, det var skönt.
Men när vi kom hem spelad vi kort och tog kort.
Lite raaaannnnndddoooommm bilder.
Sen åt vi och greja.
Vid 20.00 gick vi ner och åt godis sen gick vi ut med Elton.
Och så såg vi några "fulla" personer komma mot oss och Elton ville fram till dom och Lina var rädd för dom och jag ville går till dom! ;P
Hahah.
Men nu är det bara en dag till Lina ska vara här sen åker hon hem :/
Detta är ju inte sista gången vi gör.
Nu kommer lite raaaannndddommm bilder.

haha, random bild.
Två bilder får räcka.
Och nu sitter vi och pratar och skrattar som stukna grisar.
Lina hade typ lim på handen och kleta av på mig. Och så skulle hon komma närmare mig.
Och då fick jag en reflex och skit.
Och så satt vi och prata om råttor och sånt xD
Hör här på våran ramsa:
Catt råtan tiotusen!

Men det var allt för oss, bloggar mer imorgon.
Pussar och Kramar!

Kommentarer
Postat av: Niinii <3 Eliina * (: ♥

Söööta ni är <3

2010-07-10 @ 22:53:23
URL: http://niiiniiis.blogg.se/
Postat av: issa

Gumman , haha ;D <3

Det är sjukt roligt.

Jag jobbar för ett bolag om smink och min pappa äger hela bolaget. Och nu ska jag bli deras modell :)

puss

2010-07-11 @ 12:14:50
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0