sola = brun?

Rubriken säger väl nästan allt?

Idag har jag i alla fall varit och badat med Martina.
Det var kul vi åkte dit vid en 12.00 och kom hem vid 17.00
Men innan vi åkte hem åkte vi till en kiosk - Sibylla.
Där köpte vi mjuk glass, det gick som det gick ^^,

När vi var på stranden hade jag och Marina fett kul asså.
Vi bada, sola, bada, soooollllaaa, bada, sola sen åkte vi.
Hoppas solen har tagit lite i alla fall.
För när skolan börjar vill jag inte vara en blek fis!
Eller vem vill det?

I alla fall, när jag kom hem så satte jag mig vi mamma och pratade lite.
Sen hoppade jag in i duschen.
Och nu har jag läst lite bloggar, men vad tycker ni om att jag och Lina kanske skulle göra en fråge stund?
Får i alla fall fundera på det.


snart ska jag blåsa håret och sånt och ringa Martina.
Vet inte riktigt vad vi ska göra men men.
Ni får i alla fall ha det såbra så länge så hörs vi kanske senare!

Kramar.

lägger typ aldrig ut bilder på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0