Sorry <3

Hej bloggarna :) <33
Sorry att jag inte bloggat på länge men i måndags och tisdags va jag ju på skara sommarland och i onsdags till idag har mina vilda kusiner vart hos mej så har inte hunnit med ;)
Vad jag har gjort idag !
Jag vaknade vid 9, gick upp och åt frukost och sedan va jag med kusinerna till typ kl 11 sen åkte vi till gårvik och badade! Jag mötte Ida så vi badade ett tag sen ringde vi till Frida och Ellen så att dom också kunde va med och bada och då följde deras kompis Dhina med :)
Vi hade jätte skoj!<33
Sen åkte vi hem till mej jag och Elin mina kusiner och Mamma och Mormor och så åkte dom hem vid 20 i 4 ;)
Och nu sitter jag här och bloggar =D <33
Sen i kväll vid kanske 7/8 någon gång ska vi åka och bada i gadderöd  :) <33
Och sen ska jag nog bara ta det lungt i morron ska jag också blogga så klart !<3
Jag Älskar dej kompis <3333333
Men nu har jag inte mer att skriva så ses !!
Puss !<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0