---!

Tjo Alla !

Idag ska jag va med bästaste Frida!

Ska bli as roligt, Vi ska ha det bäst !

Vi ska typ kanske , Va med Hundarna och
vi ska kanske hoppa på stuts matta kanske
och så ska vi så klart gröja med Hästarna för sen vi 5 ska
jag rida på smedberg xP<33

Men min lilla söta Indra! Vi kommer va bäst !<333

Men på tal om det !

Så jäkla lågt att typ kommentera våran blogg med så dumma kommentarer !
Typ ingen läser eran blogg och massa men endå gör du det själv xD

(Så jävla puckat) :O

Men skit samma vi kommer fortsätta med denna blogg endå så !....

Jaja man blir bara på dåligt humör så jag slutar prata om den
där jäkla kommentaren ! ;)

jaja nu ska jag göra mej iordning för Frida kommer ju snart xP

Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: linnea <3

fin du e lina ^^

2010-06-15 @ 16:56:21
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Lina

take you, you too :) <33

2010-06-15 @ 21:17:00
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0