God morgon! :)

Hoppas ni sovit gott...
.. det har jag gjort i alla fall.


Men igår så såg jag och min familj på fotbolls VM,
fyy vilken tabbe englands målvakt gjorde stakars han.
Det kommer nog stå mycket i tidningarna idag.

Men matchen blev 1 - 1, det var USA och England som spelade.
Någon mer som tyckte det var en tabbe?

Men nu till vad jag ska göra idag...
Jag ska ju såklart göra iordning mig och så.
Sen så ska jag måla naglarna det kommer bild på det men det får bli lite senare.
Sen så ska jag äta rabarberpaj med mamma och pappa.
Och mamma ska in och köpa mitt hårshompo, som typ har varit slut jätte längen men jag har fått tagit mammas :)
Och det har funkat.

Men nu har jag inte så mycket mer att skriva hoppsa ni får en dra dag!
P U S S A R och K R A M A R ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0