Inatt jag drömde något..

.. som jag aldrig drömt förut jag drömde det var fred på jord och alla krig var slutt!!
Yeah jag kunde sova inatt!
Det var skönt men ville bara säga det.

Men idag vakna jag vid 11.15 sen åt jag frukost sen ringde jag Ellen.
Så kom hon sen och vi 13.00 åkte jag, Ellen, pappa och bror till vårcentralen.
Jag och bror tog spruta - fästing sprutan.
Det gick bra.
Sen när vi kom hem så tog jag och Ellen en glassbåt.

Efter det gick vi ut och greja, sen gick vi in och hämtade Elton och gick ut och tränade freestyle.
Det gick bra och nu sitter jag här och skriver.
Men vi ska snart ätalax sen ska vi gå ut och träna med Elton igen!

Men igår så målade jag naglarna.
Jag andvänder ju depend som ni vet.
Det blev sådär jag viste inte hur jag skulle måla först men sen gjorde jag något här kommer en bild!

Se blev resultatet.
Men nu orkar jag inte blogga mer!
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0