Första advent/ glad, sur och funderingar!

Hejsan idag är det första advent.
Och bara tre stycken advent kvar till julafton väl?
Haha, det spelar inte så stor roll för mig än så längen men visst att man längtar tills jullovet.
Eller är det bara jag som gör det?

I alla fall som rubriken säger så är jag både sur och glad.
Ena stunden är jag sur och andra stunden är jag glad vet inte vraför.
Har inget att göra idag i alla fall.

Men imorgon är det skol igen och imorgon kanske det blir doktorn för mig...
Vill ni veta varför?
Jag berättar i vilket fall :D
Haha, det är ju inte det roligaste jag ska göra jag har ju haft lock för öronen i snart över en månad.
Så pappa ska ringa till dotkorn i morgon och ska se om jag kan för drenera öronen i morgon, så slipper jag gå med lock för öronen.
Men det käns som det kommer bli lite läskigt för jag tror dom stoppar in en liten slang eller rör i öronen och så sugs vätskan bort frön mina trummhinnor, för det är det vätskan ligger!
Låter inte så jättet trevligt kanske men då blir jag av med det i alla fall.

Kan ni hjälpa mig med en sak!?
Mina kusiner frågade mig igår varför jag inte har någon blogg (själv asså)
Jag bara jag vet inte men dom ville att jag skulle skaffa det men jag vet inte så då frågar jag er vad ni tycker.
Jag kommer såklart skriva här med!
Men då tänkte jag att jag väntar tills efter jul då jag köpt min systemkamera så kan jag kanske ha en typ av en fotoblogg? jag vet inte.
Men vad tycker ni? Skriv en kommenter och skirv vad ni tycker så är ni snälla! :)

Dett var allt för mig så länge.
Och juste jag sedan kommer kanske lite bilder från igår när jag och Ellen och Linnea hade lite kul med webcamen! :)
See ya and peace out! ♣
(inte jätte bra bild men men)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du sak starta en blogg efter jul som du sa i inlägget :)))))))))

2010-11-28 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0