24 oktober 2010

Tjenna hallå!

Hur mår ni idag då?
Själv mår jag bra men just nu är jag sur på mitt internett!!!
För ena stunden funkar det jätte bra andra stunde funkar det inte alls.
Men i alla fall idag har jag varit med pappa och bror på skolangym.

Usch dit kommer jag nog inte gå i onödan i alla fall, shit vad fult och ruttet det var.
Haha men jag körde nästan bara ben när jag var där.
Jag tränade mer när jag kom hem det är bättre här hemma ;)

Sedan kanske det blir Martina det är inget bestämmt änun...
Har faktiskt inte så mycket mer att säga men nu slänger jag in en outfit.
 (tjock bild, orkar inte fixa det)
Linne - gina tricot
Liten kofta - ?
Mjukisbyxor - bik bok
Mys tofflor - ?

Nej nu har jag inte något mer att skriva här.
Så ni får nöja er ;)
See ya! ♥

Kommentarer
Postat av: ALICE

Tack, men vad skulle jag hjälpa dig med ? xd <3

2010-10-24 @ 18:38:00
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0