31 oktober 2010- Klockan!

Hopas ni stänt om klockan till vintertid nu!
I så fall får ni göra det ( 17:42)

Min helg har varit jätte bra, går var jag på kalas och träffa hela tjocka släkten.
Och idag har jag varit en stund med Manne.
Och så har jag sätdat mitt rum och jag hittade jätte mycket gamla saker och sånt.
Vet ni en sak?
Jag hatar att vara förkyld för nu tar jag hostmedisin.
Haha ni borde se mig när jag tar det, 15 ml hostmedesin och 2 stora glas vatten efter det då smakar det inte så illa längre men nu är den slut så jag får klara mig utan den :/

Imorgon blir det kanske sovmorgon om jag inte måste ta Elton till morgonen.
Men senare på dan vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
Men nu ska ni få se min vecka:

Måndag: ?
Tisdag: hoppas att Sanna kommer hit från hamburgsund och sover över.. :) Eller så blir det väll fredag eller något annat.
Onsdag: Några kompisar kommer och ska mysa.
Torsdag: IKEA med mamma! :D
Fredag: Kanske Sanna vet inte än.
Lördag: ?
Söndag: ?

Min vecka på ett ungefär.. jag hoppas verkligen att Sanna från Hamburgsund kan komma hit!
Men inte se mycket mer att skriva!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka kompisar ska komma dah ? ;o

2010-10-31 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0