Oktober = snö? ;(

NEEEEEJJJJJJ!!!!!!

Snön får inte stanna har i lilla munkedal.
Jag blir galen det är oktober och det har redan kommit 10- 15 cm snö.
Nej usch jag hatar det, har det kommit snö hos er?
I så fall gillar ni det?

Jaja i alla fall det har varit skola idag.
Helt okej dock att jag har haft två prov. ( no, slöjd )
Slöjden fick jag alla rätt på men non har vi inte fått reda på än.
Men tror jag kommer få ganska bra. Och det hoppas jag.

Sen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske vara med något.
Har inte riktigt bestämt men senare ikväll blir det Idol i all fall.
Och i morgon ska jag baka ska testa ett nytt recept.
Och receptet kommer imorgon ;)

See ya!

Kommentarer
Postat av: sanna

snön ska försvinna !!!!

sv: visst det kan du få :p<3

2010-10-22 @ 18:05:42
URL: http://arviiiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0