Tisdagen den 19 oktober 2010

Tjabba tjena hallå... vi säger så ;)

Lite töntig start på inlägget men men vad skulle jag skriva.
Inte vet jag i alla fall!
Just nu sitter jag och ser på robinson med pappa.
Blev ingen skola för mig idag mamma och pappa tyckte jag skulle stanna hemma idag med.
Så jag ska gå i morgon i alla fall...

MEn som ni ser så har jag inte bytt header för det blev inge bra så jag ändrade bara färg.
Får duga så länge i alla fall.

Haha såg förrut på en blogg att Anna Anka ska ha ett träningspogram:
I form med Anna Anka.
Ska ni se?
Jag villl bara se hur det kommer se ut så jag ska titta i alla fall.

Inte mycket mer att skriva!
See ya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte stava elr? ;o

2010-10-19 @ 15:32:20
Postat av: sofia.

^

|

Jo det kan hon! Men alla kan göra fel.

Och du är ju så jävla feg och vågar inte skriva vem du är!? ;o

2010-10-19 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0