28 september 2010- konstig dag? ;o

Tjena hallå!

Hur mår ni, jag hoppas ni mår bra.
Det tror jag att jag gör förutom att det var en tjej i min klass som slog mig i huvet.
Så jag fick lite ont i huvudet då.
Men på lunch rasten idag gick jag och Lina hem till mig och åt idag för vi ville inte ha soppa.
Det är det varge vecka så aa man tröttnar på det ganska fort...

Efter skolan var det i alla fall träning så det var jag jätte glad för.
Har velat tränat på ett tag så nu gjorde jag det, dom som gick i gruppen kände jag redan förutom två stycken.
Men annars har det varit bra men träningen idag var bästa.

Körde på ganska bra endå :)
Vi gjorde:
50 stycken sittupps.
50 stycken rygglyft.
30 stycken snabba pasningar ( jag vann (H)
20 leiupps eller hur man säger.
20 "straffkast"
Och massa mer jag var nöjd över träningen idag!
Har pluggat på NO också det är bara två frågon jag inte kan eller tre.
Haha, inte mycket mer att skriva.

See ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0