15 februari 2011.

Hejsan hejsan!

Hoppas ni har haft en bra dag, själv har jag varit hemma idag.
Men ska till skolan imorgon.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men har ni bilddagboken?
Asså shiet vad jag hatart speciellt det nya!?
Fattar typ ingen tingen. Jag skulle ta bort det igår hade jag bestämt men var gör man det?

Haha... jag kanske är lite efter och så vet jag inte hur man får tillbaka det gamla.
Det vita det är där mina vänner än i alla fall några. Men jag visste ju inte om dom ville vara med på våran blogg så gjorde vitt över eller vad man ska säga ^^
Nej. Nu ska jag väl se på tv eller något.
P U S S !


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Man går in på nyheter på den senaste nyheten som heter "Dags för nya bilddagboken" Om du klickar på den rubriken får du tbx det gamla ;)

2011-02-15 @ 21:20:04
URL: http://lovisasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0