9 februari 2011.

Idag är det onsdag och det innebär att jag slutat tidigt idag :)
Och att jag hade tänkt att träna idag men jag vill ha musik till men har typ ingen bra alls!
Aja jag klarar mig nog. Hoppas ni har haft en bra dag i alla fall!

Det har jag. Skolan gick fort idag tur det.
Imorgon är det torsdag och dom dagarna brukar vara ganska sega... men vi har ju i alla fall badminton första timman :) Jag gillar det, det kanske ni fattat eller har jag inte berättat det?
I alla fall om jag inte har det så kan jag ju göra det nu, jo jag gillar badminton för det bara är så.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga. Kanske hör av mig senare.

Ny tagen bild!
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0