ÅH... alla dessa rubriker!

Hejsan hejsan.

Har inte så mycket att berätta idag faktiskt.
Första timman hade vi badminton och det är nog därför jag darrar så på högerarmen!
Asså jag darrar som bara den på högerarmen, lite konstigt eller?

Och en sak som är jätte konstigt det är att det har snöat circka 10-20 cm här ;o
Ursäkta att jag urtycker mig såhär, men vad jag hatart!!!
Nu när nästan all snö försvinit så kommer det jätte mycket mer!
Aja det är vel inget att sura över, eller? Jo för imorse när jag var ute men min hund Elton så famlade jag tre gånger på raken. Inge kul alls.

I alla fall har typ precis ätit och nu sitter jag och lysnar på musik.
Sedan ska jag baka åt mamma för hon skulle ha med sig fika till sitt jobb.
Så det får göras. Och när min bror kommit hem och ätit och så måste vi gå ner till min farfar och skotta!
Men fter det så ska jag packa inför imorgon för jag ska sova hos Lina från fredag till lördag.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: ida

haha, just de ja :)

kramis

2011-02-10 @ 17:12:03
URL: http://idabergggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0