Ajj mitt knä!!!/ Dag 2-En person jag vill träffa just nu..

Hejsan!
Aa rubriken säger väl allt?
Aj mitt KNÄ!!
Asså vi hade gympa och så typ hade vi badminton och jag och Frida spelade haha vi va nog nästan dåligast xd
för när jag träffade missade Frida och när Frida träffade missade jag ;)
haha men kul hade vi i alla fall ;)
Men så sa Gunnar att vi skulle springa allt vi hade i 15 sekunder och vila i 15 sekunder...
Och då typ knakade det till i mitt knä och sen det så har jag haft jätte ont i mitt knä!!!
Och usch vad jobbit det ee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En person jag vill träffa just nu!
Jag vill inte bara träffa en person utan rätt många xd
Först och främst skulle jag vilja träffa min morfar för jag har typ inte träffat han
på kanske 2-3 år xd
Jag vet det låter lite konstigt men asså min morfar är som han ee...
Så min morfar!
Men jag skulle ju också vilja träffa min älsklings bästis Frida Hermansson, Fast vi träffades ju i skolan ;)
Men en bästis borde väl sakna sin bästis hela tiden!?
Och det gör jag ;) För Jag Älskar Henne! :D




Kommentarer
Postat av: ALICE ♥

haha tackar tackar! ;)

29 kr faktiskt, på bik bok! ett riktigt "kap" :)

2011-02-07 @ 16:38:58
URL: http://alicesvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0