Asså Shiiiiit!;)

Asså shiit vad jag längtar till i morgon!! :O
Det är helt sjukt! ;)
Asså jag vet att jag inte har skrivit den där saken med dagarna men det blev så jävla tråkigt att veta vad man ska blogga om varje dag ;) jag menar jag vet ju vad jag vill och hur jag ska skriva då :P Nu får jag liksom komma på vad jag ska skriva om varje dag xd haha om ni fattar ;)
jag är inte så bra på att förklara det vet nog dom flesta! :D
Men nu kanske ni undrar varför jag längtar så till i morgon, Jo som ni kanske vet kommer Frida hit och sover över!
Men nu ska Hannah också komma :D!!!
Så det blir en riktig tjej kväll!!!
End i like it!!!
Men men nu ska jag duscha och sen ska vi nog äta och sen så blir det att se på Sveriges värsta bli förare ;)
Haha hade bra puss
Saknar!<3

Kommentarer
Postat av: Hannah

OMG ! de va tider de saknar de sjuk mycket :') <3

2011-02-11 @ 10:45:52
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/
Postat av: sofie

hahah vad söööta vi va ;)<3

2011-02-11 @ 16:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0