Dag 1: Bloggar jag läser!

Hejsan.
Nu ska jag skriva om dom bloggar jag läser.
Dom är hela jävla underbara!
Asså önskar jag kunde skriva om alla en och en men då hade det tagit väldingt lång tid förstår ni ;) jag läser kanske runt 20 bloggar och alla är olika många handlar om hästar så klart eftersom jag är så intresserad av hästar själv så tycker jag det är super kul att läsa om jur dom har det med sina hästar och så klart lite tips tar jag med mig av dom häst bloggar jag läser. Men jag läser ju också en massa andra blogga om typ hur deras vardag har vart och skolan och kompisar, jag tycker det är skit kul att läsa era blogga ni som nu har bloggar, och är det så att ni vill att jag kanske ska läsa eran blogg bara säga till och berätta vad den heter så lägger jag till den på bloglovin och så lovar jag att läsa den varje dag och kommentera. Men då vill jag ju också att ni läser och kommenterar min och Fridas blogg ;) Nu vet ni lite om vad jag gillar för bloggar och att jag läser ganska mycket bloggar, Kanske är det just din blogga jag läser. Men va säker och kommentera och kolla om jag läser din/eran blogg så lovar jag att slänga in en kommentar på din/eran blogg om jag gör det lr ska göra! :D
Puss och kram Lina <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

läs gärna min blogg :D Eran blogg är bra :)

2011-02-28 @ 17:59:48
URL: http://lovisasstyle.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: Va bra! :D Haha ja, vi får hoppas att du tycker om den ;)

Japp, allt är bra med mig :D Dig då?

Tack, din design är också fin :D

2011-02-28 @ 19:53:51
URL: http://lovisasstyle.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. tack för din kommentar å att du läser bloggen <3

2011-02-28 @ 20:39:19
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0