Det blev IKEA trots många men!

Ja rubriken säger väl det mesta!?

Det blev IKEA trots många men. Det var lite osäkert i början för det hände lite saker i släkten eller vad man ska säga.
Men vi kom i alla fall iväg och på IKEA träffade vi Linnea, Hugo och Annika. (kusinerna och deras mamma)
Dom åt vi mat med och snackade och sånt sedan träffade vi dom i kassan.
Jag fick tag i alla jag behövde eller igentligen behövde jag inget men det jag mest ville han var spegel till den jag redan har.

Men det var det två pack i eller aa men när vi väl skulle hämta den så vad den slut :(
Då blev jag gött sur och så sa Annika att Kristian kanske skulle kunna köpa en sådan till mig.
Men det vet man ju aldrig hade varit jätte snällt om han gjorde det. Mamma sa att hon kanske kunde fjäska med han! Men jag fick tag i lite små saker.
Har inte så mycket mer att berätta ska kanske slänga in ett inlägg i min egna blogg också!?
Tror jag får göra det... här komme i alla fall bild på det jag fick förutom dom två smyckeskrina dom som är silver hjärtan!

Detta var det jag fick tag på:
Ett bord, två silverkulor till ljustake men jag satte en grön plastblomma där och så ett plast hjärta.
Bror vill säkert inte vara med i min blogg så målade svart över han.
Men titta som jag såg ut när jag var lite, HA HA tror jag dör! Shit vad ful jag var har förändrats lite eller?
Och så fick jag boken ego woman jag tänkte att det var dags att köpa den har tittat på den länge nu. Det är inte den nyaste men men.

PUUUSSSS!
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0