fredag = lov + namnsdag!

LOOOOOOOOOOVVVVV!

Hoppas ni har haft en bra dag, själv har min varit helt okej. Lite trött bara.
Annars har det varit bra, slutade tidigt idag och nu blev dte äntligen fredag och lov.
Och idag har jag namnsdag (frida) inte så många grattis i skolan för det.

Men det var en tjej som kom fram till mig och sa grattis och jag blev förvånad att hon viste att jag hadde det.
Och när jag kom hem så sa dom ju grattis och när jag och mamma var och handlade så träffade jag en jag känder kommer aldrig ihåg vad hon heter men hon sa grattis i alla fall.

Igentligen tycker jag att namnsdagar är renaskiten för vad är dom till för? ^^
Nej vet inte riktigt vad jag ska säga. Har ni några planer inför lovet om ni har fått lov änu!?
Själv ska jag i alla fall baka, bowla/indiskmat tror jag det var (troligtvis) och till IKEA det är vad jag vet än så länge.
Händer säkert mer.

See ya and peace to you man ♣

Kommentarer
Postat av: hannah

grattis <3

2011-02-18 @ 21:01:55
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0