Goa låtar.



Kärlekens tunga- September.
Born this way- Lady Gaga.
Grenade- Bruno Mars.
Castle Walls- feat. Christina Aguilera.
This is us- Keyshia Cole.
Breakeven- The script.


Jag tror eller jag vet att detta är mina nya favorit låtar ♥
Eller kanske inte den första den är bara bra men inte bäst som dom andra är enligt mig.
HAHA! Titta vad fint jag skriver om ni ser vad det står :)
Det såt i alla fall: inte titta & jag är ju bra på att skriva här :)
Jag sker inte tita för jag har "vänner" där och dom kanske inte vill vara med i våran blogg.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: emil

men du har ju haft indra ganska länge :)

och tävlat förut :)

moa har haft tibbie i 1 månad och tävla LA som sin första tävling :)

2011-02-20 @ 18:55:39
URL: http://bohusponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0