Göteborgs hors show!!!!!

Hej.
Idag bär det av mot göteborgs hors show!!! :)
kommer bli skit kul asså..
Tur att vi har Sara, annars hade det inte blitt av asso :D
Hon hade fribiljetter och frågade oss ifall vi ville med
och det säger man ju inte nej till!?
Så vi åker nog härifrån vid 3 någon gång för mamma jobbar och vi ska va det
börjar inte förren kl 6 xd...
Nu innan vi ska åka har jag lite jag ska göra:
*Fixa stallet + rida
*Städa uppe
*Äta mat
*Ducha!
Sen är jag nog klar till kl 3 hoppas jag :D
Nu ska jag snart äta mat och sen ta på mig kläder och gå ut och börja i stallet.
Jag tänkte att jag kan lägga ut lite bilder från göteborgs hors show för till ni som inte vet hur
det ser ut och va det handlar om, ni vet nog att det handlar om hästar men ;)
Kram Lina !

Kommentarer
Postat av: hannah

sv; Hej, tack: Nej det är inte jag som har gjort den, de är Alice <3

Kraam :)

2011-02-24 @ 19:09:49
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0