Hur kom bloggen liinafriida till!?

Tänkte berätta lite om hur jag och Lina startade denna bloggen.
Först var det så att vi skulle startat med en anna tjej och det var Alice.
Men så blev det inte i alla fall. Jag, Lina, Ida, Martina, Vigge, Eric och Manne hadde varit och badat i munkedals älv. Och på hem vägen gick/ cyklade jag och Lina med Vigge och då berättade vi att vi skulle starta en blogg.

Då frågade han vad den skulle heta och jag och Lina sa vet inte vi har inte tänkt på något ännu.
Vi började fjanta oss med massa namn och sånt här och tillslut sa Vigge FridaLina då sa vi nej.
Sedan efter det sa han LinaFrida, då sa vi det lät ganske bra endå.

När vi kom hem skulle vi starta den så vi döpte den till LinaFrida men så var det så att vi kom inte in på vad vi hadde för lösenord och när vi skulle bya så gick det inte men den finns kvar men det är inget skrivet i den.
Så när vi inte kom in på den och sånt så fick vi komma på ett nytt namn men vi gillade Vigges namn!
Då blev det LiinaFriida.

Och efter det har vi haft denna bloggen som en bästisblogg, men visst ni tänkte väl då att bästisar ska inte bråka!?
Men där har ni fel i så fall om man inte bråkar med sin bästavän så är man inte bästavänner!
Det är bara så.

Aja, detta var en ganska kort förklaring men ända så fick jag med allt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Bästa dagen! ;) <3

Kram Bäsits!

2011-02-06 @ 13:32:40
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0