Korv!

Hejsan!
Just nu väntar jag på att mina korvar ska bli klara ;)
Jag och Natalie Sitter vid varsin data och skrattar åt mina älsklings hästar :D
Ni såg väl Fridas sista inlägg!?
As bra ju... för det va ju exakt så, och BÄSTA VÄNNER bråkar, fast ibland lite för ofta ;)
men det löser sig ju alltid :D
Och det är ju bra det eller hur!?
Idag ska vi lämta tillbaka våran lilla buse!
Vilda Ville ;)
För mamma ska få en häst, en STOR häst kan man väl säga ;)
Den kallas Lasse och är jätte söt!
Bild kommer nedan...
Han är väl typ 1.60-1.70 rätt hög om jag får säga det själv ;)
Men mamma är nöjd för hon vill ju också kunna rida med mig och Elin
när vi är ute på härliga ritter ;)
Sen vid 6 någon gång ska jag nog ner till ridhuset i dingle och rida Indra lite.
Funderar på att hoppa lite för Elin ska hoppen en häst som heter Felix för hon ska
tävla han nästa vecka eller något...
Och då fick jag hänga på i dag :D
men skriver nog mer sen för nu ska jag äta mina korvar och ha kul ;)
vi ses !!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar eran blogg, as kul att läsa alltså! :)

Kram Sofia

2011-02-06 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0