Lite allt möjligt faktiiiiskkkttt...

Hejsan känner för att blogga lite.

Har varit lite frånvaro domma dagarna, men känner inte den lusten till att blogga här. Sorry!
Men jag ska i alla fall försöka nu, hade jag tänkt berätta om domma dagar.

Tisdag:
Var med Ida och vi var med Martina och Sara och vi tog porträttbilder och dom tog jag.
Vi tyckte dom blev bra för att en amatörfotograf tagit de... och denna månaden ska jag köpa close up och reflexkärm :DD (tror jag)
I alla fall vi hade jätte kul och det blev många skratt.
Lite mer mot eftermiddagen bestämde jag och Ida att hon skulle sova här efter som Lina inte kunde.
Men Lina skulle kommit på onsdagen men hennes mamma skulle jobba så hon kunde inte :(
Och Då bjöd Martina och Sara över oss till Martina och vi gick dit vi en åtta tiden och kom hem vid halv ett.
Vi hade jätte kul men tyvärr har jag inga bilder.

Onsdag:
Ida och jag gjorde inte så mycket.
Vi gjorde lite tröga videos och så gjorde vi milkshake. (recept kommer nog någon dag)
Jag fick hem mina ringar och fick mitt VÄRKLIGEN mini stativ det kan inte varit anpassat till en systemkamera det måste varit till en sån där kompktkamera eller vad det heter.
Sedan lite mer mot eftermidagen så kom Ellen hit och vi tog lite porträttbilder då också.
Hände inte så mycket mer då!

Idag/Torsdag:
Det blev en tidig morgon för jag och Ellen och Ida skulle och bowla i UA.
Haha, det var kul jag kom i alla fall inte sit i vart fall..
Det gjorde ju Ellen och Ida van alltså kom jag tvåa. Men ni vet vad man säger.
"Ettan förlora tvåan van trean tappa byxorna... osv"
Imorgon blir det IKEA om inget annat häner :)

Aja nu fick ni reda på lite om dagarna.
PPPPUUUSSSS /frida

Älskar värkligen bilden *stolt fotograf*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0