Lite allt möjligt! :)

Hejan hejsan, hoppas ni mår bra.
Har läst en hel del bloggar och endel är sjuka, dom som känner sig träffade får ta och krya på sig! :)
Själv äter jag läkerol men det gör jag bara för jag tykcer det är gott.

Idag har det varit skola helt okej, första timme hade vi idrott skit kul.
Vi började med att jogga, sedan hadde vi badminton övningar den gjorde vi fyra intervaller.
Ganska jobbigt enda. Som kanske en del av er vet så skulle jag ju varit i gymmet igår men pappa orkade inte åka dit så då gjorde inte jag det häller så jag stack ut och sprang.
Det var tack vare Lina jag gjorde det ^^,

+ att det märks att man har väldigt dålig kondition, men det ska jag ju försöka träna upp.
Men idag ska jag i alla fall till gymmet med pappa! Tummen upp för det.
Nu går när man var barn runt och runt här!
Nej ni får ha det så bra.
P E A C E T O Y O U M A N ♣
(samma inlägg på min andra blogg som du hittar HÄR!)

Saknar fetis med Lina men du får vi göra på fredag :DDDD

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Klart vi får göra ;) <3

kram <3

2011-02-07 @ 17:03:00
URL: http://liinafriida.blogg.se/
Postat av: LINA

SV: hej och tack! jag är 22 år, står i listen t.h. och jag tror du menar att min häst är fin. ;)

2011-02-07 @ 17:15:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0